Kjøp
Lister
Norges 400 rikeste
Norges 100 mektigste kvinner
40 under 40
Norges 500 største bedrifter
Bærekraft på børs
Vin
Reise
KapiTalt
Lister
Norges 400 rikeste
Norges 100 mektigste kvinner
40 under 40
Norges 500 største bedrifter
Bærekraft på børs
Norges 400 rikeste
Norges 100 mektigste kvinner
40 under 40
Norges 500 største bedrifter
Bærekraft på børs
Vin
Reise
KapiTalt
Reportasjer
Leder og kommentar
Eiendom
Anbefalt
Livsstil
Næringsliv
Leder og kommentar
Eiendom
Anbefalt
Livsstil
Næringsliv
Inside
Eiendom
Finans
Jus
Livsstil
Næringsliv
Skatt
Eiendom
Finans
Jus
Livsstil
Næringsliv
Skatt
Investor
Analytikerkræsjet
Fond
Gjestekommentar
Investeringsanbefalinger
Investornytt
Kapital-porteføljen
Macro
Teknisk analyse
Analytikerkræsjet
Fond
Gjestekommentar
Investeringsanbefalinger
Investornytt
Kapital-porteføljen
Macro
Teknisk analyse
Karriere
Jobb
Ledelse
Utdannelse
Jobb
Ledelse
Utdannelse
Portrett
Tech
Reportasjer
Leder og kommentar
Eiendom
Anbefalt
Livsstil
Næringsliv
Inside
Eiendom
Finans
Jus
Næringsliv
Skatt
Investor
Analytikerkræsjet
Fond
Gjestekommentar
Investeringsanbefalinger
Investornytt
Kapital-porteføljen
Macro
Teknisk analyse
Karriere
Jobb
Ledelse
Utdannelse
Portrett
Tech
190 milliarder uten eier
Livet på kanten av stupet
Livet på kanten av stupet
Livet på kanten av stupet
Gjennom hele livet har cruisereder Torstein Hagen involvert seg i større business enn kapitalbasen hans skulle tilsi. Heldigvis gir kriser ham oksygen, og med 14 friske milliarder på bok kan han nå puste lettere.
Henter nye seks milliarder
Torstein Hagen-kontrollerte Viking Cruises har hentet 700 millioner dollar i obligasjonsmarkedet. Det kan komme godt med, da skipene blir liggende til kai i hvert fall frem til sommeren.
Henter nye seks milliarder
Torstein Hagen-kontrollerte Viking Cruises har hentet 700 millioner dollar i obligasjonsmarkedet. Det kan komme godt med, da skipene blir liggende til kai i hvert fall frem til sommeren.
Henter nye seks milliarder
Torstein Hagen-kontrollerte Viking Cruises har hentet 700 millioner dollar i obligasjonsmarkedet. Det kan komme godt med, da skipene blir liggende til kai i hvert fall frem til sommeren.