De er unge og har ingen formell kompetanse innen finans eller økonomi. Likevel følger flere tusener økonomi- og investeringsrådene deres på sosiale medier. – Jeg er ekstremt skeptisk, sier forvalter Jan Petter Sissener. Han får støtte fra flere hold.
De er unge og har ingen formell kompetanse innen finans eller økonomi. Likevel følger flere tusener økonomi- og investeringsrådene deres på sosiale medier. – Jeg er ekstremt skeptisk, sier forvalter Jan Petter Sissener. Han får støtte fra flere hold.
De er unge og har ingen formell kompetanse innen finans eller økonomi. Likevel følger flere tusener økonomi- og investeringsrådene deres på sosiale medier. – Jeg er ekstremt skeptisk, sier forvalter Jan Petter Sissener. Han får støtte fra flere hold.
De er unge og har ingen formell kompetanse innen finans eller økonomi. Likevel følger flere tusener økonomi- og investeringsrådene deres på sosiale medier. – Jeg er ekstremt skeptisk, sier forvalter Jan Petter Sissener. Han får støtte fra flere hold.
Hvordan kan en butikk få presentert sine produkter og tjenester hvis kundene må holde seg hjemme? Sosiale medier er en kanal som både kjøpere og selgere er blitt godt vant til å bruke – og som også har blitt et perfekt utstillingsvindu og salgslokale.